Quality from customer needs to customer satisfaction
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Kvalitet är en viktig konkurrensfaktor. Att satsa på en offensiv kvalitetsutveckling är därför nödvändigt för såväl varu- som tjänsteproducerande organisationer. Avsnitt om kvalitetsbegreppet och dess historia, om kundcentrerad planering (QFD), om kvalitet som kundtillfredsställelse, samt om ledarskap för kvalitet m.m.
Av: Bo Bergman, Bengt Klefsjö
Inläsare: Barry Solly, Nahza Kalin
Språk: Engelska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 34 tim., 34 min.
Utförlig titel: Quality from customer needs to customer satisfaction
Orginaltitel: Kvalitet från behov till användning
Förlaga: Inläst ur: 3., [rev.] ed. Lund : Studentlitteratur, 2010. ISBN 978-91-44-05942-6, 91-44-05942-6 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012
Förlagans ISBN: 9789144059426
Klassifikation: Qbiab, Qbiab/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 3., rev. ed. Lund : Studentlitteratur, 2010. ISBN 978-91-44-05942-6, 91-44-05942-6 (genererat)
Filstorlek: 480 MB
Medienummer: CA02114