"Att lära är nästan som att leka"
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Bygger på en studie där förf:na följt verksamheten i olika arbetslag i förskola, skola och på fritidshem. Syftet var att studera hur relationer mellan lek och lärande kan se ut för lärare och barn i en målstyrd verksamhet, och vilka dilemman det kan innebära att integrera lek och lärande. Genom utdrag ur intervjuer får läsaren också ta del av barns och pedagogers tankar kring lek och lärande. Förlaga: Liber, 2007
Av: Eva Johansson, Ingrid Pramling Samuelsson
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 11 tim., 20 min. : mono; 249 sidor
Utförlig titel: "Att lära är nästan som att leka"
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Stockholm : Liber, 2007. ISBN 978-91-47-08436-4, 91-47-08436-7 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9789147084364
Klassifikation: Eab, Eaac, Dofa, Eab/TD, Eaac/TD, Dofa/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 11 tim., 20 min. : mono; 249 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Stockholm : Liber, 2007. ISBN 978-91-47-08436-4, 91-47-08436-7 (genererat)
Filstorlek: 140 MB
Medienummer: C85436