I Japan är kunden kung
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Faktabok för alla med affärs- eller andra förbindelser med japaner. Förf., civilingenjör, har varit teknisk attaché i Tokyo. Med mer än 20 års erfarenhet av affärsverksamhet och umgängesliv i Japan kan han ge konkreta råd och upplysningar om hur en svensk affärsman lämpligen bör göra för att vinna kunder i det expanderande riket. Först ett uppskattande förord på engelska av prof. J.C. Abegglen, Tokyo
Av: Bengt Delaryd
Inläsare: David, QviströmDavid Qviström
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 6 tim., 26 min.
Utförlig titel: I Japan är kunden kung
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Svenska dagbladet, 1989
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qi-oec
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1991" "Inläst ur: Stockholm : Svenska dagbladet, 1989"
Medienummer: C71462