Marknadsföring
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Heltäckande modern lärobok om marknadsföring. De olika momenten i marknadsföringen - grundläggande begrepp, företaget och marknaden, produktens centrala betydelse, antingen det är en vara eller en tjänst, de viktigaste hjälpmedlen och marknadsstrategier - presenteras på ett mycket pedagogiskt sätt. Inläst ur Bonnier utbildning, cop. 1997
Av: Olof Lundqvist, Sten Albertsson
Inläsare: Lena, ThybergLena Thyberg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 14 tim., 33 min.
Utförlig titel: Marknadsföring
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Bonnier utbildning, cop. 1997. ISBN 91-622-1619-8, 978-91-622-1619-1 (genererat)
Utgivare: Johanneshov: MTM, 2013
Förlagans ISBN: 9162216198
Klassifikation: Qblb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1999" "Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Bonnier utbildning, cop. 1997. ISBN 91-622-1619-8, 978-91-622-1619-1 (genererat)"
Medienummer: C07000