Marknadsföring

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Heltäckande modern lärobok om marknadsföring. De olika momenten i marknadsföringen - grundläggande begrepp, företaget och marknaden, produktens centrala betydelse, antingen det är en vara eller en tjänst, de viktigaste hjälpmedlen och marknadsstrategier - presenteras på ett mycket pedagogiskt sätt. Inläst ur Bonnier utbildning, cop. 1997

Av: Olof Lundqvist, Sten Albertsson

Inläsare: Lena, ThybergLena Thyberg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 14 tim., 33 min.

Utförlig titel: Marknadsföring

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Bonnier utbildning, cop. 1997. ISBN 91-622-1619-8, 978-91-622-1619-1 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: MTM, 2013

Förlagans ISBN: 9162216198

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1999" "Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Bonnier utbildning, cop. 1997. ISBN 91-622-1619-8, 978-91-622-1619-1 (genererat)"

Medienummer: C07000

Kontaktar servern... Ladda om sidan