Digitala medier för besökare på museer

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Vad tillför digitala medier museernas publikriktade verksamheter? I boken diskuteras vad digitala mediainslag kan betyda för upplevelser av innehåll och händelser i museisammanhang. Förf:na beskriver vad som är digital museikommunikation och vad som krävs av den som är verksam inom området. Inläst ur Dramatiska Insitutet, 2004

Av: Halina Gottlieb, Paul Henningsson

Inläsare: Helena, LundinHelena Lundin

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 6 tim., 20 min.

Utförlig titel: Digitala medier för besökare på museer

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Enheten för konstnärligt utvecklingsarbete, Dramatiska Institutet, 2004

Utgivare: Enskede: TPB, 2005

Klassifikation: Bga, Pubdi

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.0)" "Inläst ur: Stockholm : Enheten för konstnärligt utvecklingsarbete, Dramatiska Institutet, 2004" "Boken ingår i serien: Skriftserie / Dramatiska institutet ; 2004:1"

Medienummer: C46751

Kontaktar servern... Ladda om sidan