Digitala medier för besökare på museer
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Vad tillför digitala medier museernas publikriktade verksamheter? I boken diskuteras vad digitala mediainslag kan betyda för upplevelser av innehåll och händelser i museisammanhang. Förf:na beskriver vad som är digital museikommunikation och vad som krävs av den som är verksam inom området. Inläst ur Dramatiska Insitutet, 2004
Av: Halina Gottlieb, Paul Henningsson
Inläsare: Helena, LundinHelena Lundin
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 6 tim., 20 min.
Utförlig titel: Digitala medier för besökare på museer
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Enheten för konstnärligt utvecklingsarbete, Dramatiska Institutet, 2004
Utgivare: Enskede: TPB, 2005
Klassifikation: Bga, Pubdi
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.0)" "Inläst ur: Stockholm : Enheten för konstnärligt utvecklingsarbete, Dramatiska Institutet, 2004" "Boken ingår i serien: Skriftserie / Dramatiska institutet ; 2004:1"
Medienummer: C46751