Till salu
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Praktisk marknadsföring ingår i läromedlet Till salu som tar avstamp i fack- och detaljhandeln. Boken behandlar innehållet i kurserna: Praktisk marknadsföring A och B. Några kapitelrubriker: Studera marknaden, Utveckla konkurrensmedlen, Sälj in idéerna internt! Bearbeta kunderna! Sälj aktivt!, Förbättra kundkontakten, Marknadsföringslagen
Inläsare: Niclas Stockenstrand
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: ca 10 tim., 45 min.
Utförlig titel: Till salu
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Bonnier utbildning, 1994
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007
Klassifikation: Qi, Qblnb, Qi/TC, Qblnb/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Praktisk marknadsföring: 10 ljudkassetter i 2 boxar (ca 10 tim., 45 min.) Praktisk marknadsföring: 1 CD-R (10 tim., 8 min.) : mono Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1998 Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Bonnier utbildning, 1994
Filstorlek: 210 MB
Medienummer: C77490