Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Av: Hugo Guyader, Mikael Ottosson, Anders Parment

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: ca 11 tim.; 271 s

Utförlig titel: Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices

Orginaltitel: Marketing & sustainability

Utgivare: Malmö: MTM, 2020

Förlagans ISBN: 9789144139869

Klassifikation: Qblb, Uha

Anmärkning: Text och ljud Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Elektronisk version av: 1. ed. Lund : Studentlitteratur, 2020. ISBN 978-91-44-13986-9 S. 253-270 i boken: References Speltid: ca 11 tim.; 271 s Inläst med talsyntes

Medienummer: CA47880

Kontaktar servern... Ladda om sidan