Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices
Lägger till boken i dina favoriter
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Av: Hugo Guyader, Mikael Ottosson, Anders Parment
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 11 tim.; 271 s
Utförlig titel: Marketing & sustainability : why and how sustainability is changing current marketing practices
Orginaltitel: Marketing & sustainability
Utgivare: Malmö: MTM, 2020
Förlagans ISBN: 9789144139869
Klassifikation: Qblb, Uha
Anmärkning: Text och ljud Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Elektronisk version av: 1. ed. Lund : Studentlitteratur, 2020. ISBN 978-91-44-13986-9 S. 253-270 i boken: References Speltid: ca 11 tim.; 271 s Inläst med talsyntes
Medienummer: CA47880