Människor som märks : hur företagsledare, politiker, artister, idrottsmän och andra yrkesgrupper skapar, marknadsför och bevarar framgångsrik image
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Här avlivas myten om att bara de skickliga och tursamma får framgång. Förf. påvisar de sofistikerade tillverknings- och marknadsföringstekniker som i allt högre grad skiljer de mäktiga från de maktlösa. Att vara i rampljuset, att synas har blivit en livsnödvändighet. Därför har en helt ny bransch utvecklats som ägnar sig åt att hjälpa människor att uppnå det eftersträvade kändisskapet
Av: Irving J. Rein, Philip Kotler, Martin R. Stoller
Inläsare: Torbjörn, VrangTorbjörn Vrang
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 17 tim., 47 min.
Utförlig titel: Människor som märks : hur företagsledare, politiker, artister, idrottsmän och andra yrkesgrupper skapar, marknadsför och bevarar framgångsrik image
Orginaltitel: High visibility
Förlaga: Inläst ur: Malmö : Lehmann, cop. 1987
Utgivare: Enskede: TPB, 2007
Klassifikation: Dokb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02)" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1996" "Inläst ur: Malmö : Lehmann, cop. 1987"
Medienummer: C62286
Översättare: Carl G. Liungman