Människor som märks : hur företagsledare, politiker, artister, idrottsmän och andra yrkesgrupper skapar, marknadsför och bevarar framgångsrik image

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Här avlivas myten om att bara de skickliga och tursamma får framgång. Förf. påvisar de sofistikerade tillverknings- och marknadsföringstekniker som i allt högre grad skiljer de mäktiga från de maktlösa. Att vara i rampljuset, att synas har blivit en livsnödvändighet. Därför har en helt ny bransch utvecklats som ägnar sig åt att hjälpa människor att uppnå det eftersträvade kändisskapet

Av: Irving J. Rein, Philip Kotler, Martin R. Stoller

Inläsare: Torbjörn, VrangTorbjörn Vrang

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 17 tim., 47 min.

Utförlig titel: Människor som märks : hur företagsledare, politiker, artister, idrottsmän och andra yrkesgrupper skapar, marknadsför och bevarar framgångsrik image

Orginaltitel: High visibility

Förlaga: Inläst ur: Malmö : Lehmann, cop. 1987

Utgivare: Enskede: TPB, 2007

Klassifikation: Dokb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02)" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1996" "Inläst ur: Malmö : Lehmann, cop. 1987"

Medienummer: C62286

Översättare: Carl G. Liungman

Kontaktar servern... Ladda om sidan