Imageskaparna : [maktspelet, strategin och människorna bakom världens största reklamkampanjer]
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Underhållande analys av reklambranschen så som den ser ut i amerikansk tappning. Ger exempel på marknadsföring i bolag som McDonalds, Chrysler, Marlboro, Pepsi-Cola m. fl. Beskriver hur trender skapas, hur maktspelet kring reklamkampanjer bedrivs och hur dessa påverkar köparen. Reklamhistorik
Av: William Meyers
Inläsare: Elisabeth, ThorborgElisabeth Thorborg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 47 min.
Utförlig titel: Imageskaparna : [maktspelet, strategin och människorna bakom världens största reklamkampanjer]
Orginaltitel: The image-makers
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 1985
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qbm
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1986" "Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 1985" "Boken ingår i serien: Bättre marknadsföring"
Medienummer: C69620
Översättare: Åse Inde Åke Lindberg