Imageskaparna : [maktspelet, strategin och människorna bakom världens största reklamkampanjer]

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Underhållande analys av reklambranschen så som den ser ut i amerikansk tappning. Ger exempel på marknadsföring i bolag som McDonalds, Chrysler, Marlboro, Pepsi-Cola m. fl. Beskriver hur trender skapas, hur maktspelet kring reklamkampanjer bedrivs och hur dessa påverkar köparen. Reklamhistorik

Av: William Meyers

Inläsare: Elisabeth, ThorborgElisabeth Thorborg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 47 min.

Utförlig titel: Imageskaparna : [maktspelet, strategin och människorna bakom världens största reklamkampanjer]

Orginaltitel: The image-makers

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 1985

Utgivare: Enskede: TPB, 2008

Klassifikation: Qbm

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1986" "Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 1985" "Boken ingår i serien: Bättre marknadsföring"

Medienummer: C69620

Översättare: Åse Inde Åke Lindberg

Kontaktar servern... Ladda om sidan