Segmentering : om marknadsföring på fragmenterade marknader

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Segmentering är varje marknadsförares dilemma. Varför är inte alla kunder lika? Förf. presenterar en modell som innebär att segmenteringen underlättar valet av den eller de grupper man sedan vill bearbeta; men också vilken bearbetningsteknik man skall använda. Målgruppen är blivande marknadsförare, men boken är även användbar för redan yrkesverksamma. Gott om praktiska exempel samt fyllig referenslista

Av: Magnus Söderlund

Inläsare: Christer, BjärehagChrister Bjärehag

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 13 tim., 34 min.

Utförlig titel: Segmentering : om marknadsföring på fragmenterade marknader

Orginaltitel: Segmentering

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998

Utgivare: Enskede: TPB, 2001

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1999" "Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998" "S. 196-203 i boken: Referenser"

Medienummer: C12645

Kontaktar servern... Ladda om sidan