Segmentering : om marknadsföring på fragmenterade marknader
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Segmentering är varje marknadsförares dilemma. Varför är inte alla kunder lika? Förf. presenterar en modell som innebär att segmenteringen underlättar valet av den eller de grupper man sedan vill bearbeta; men också vilken bearbetningsteknik man skall använda. Målgruppen är blivande marknadsförare, men boken är även användbar för redan yrkesverksamma. Gott om praktiska exempel samt fyllig referenslista
Av: Magnus Söderlund
Inläsare: Christer, BjärehagChrister Bjärehag
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 34 min.
Utförlig titel: Segmentering : om marknadsföring på fragmenterade marknader
Orginaltitel: Segmentering
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998
Utgivare: Enskede: TPB, 2001
Klassifikation: Qblb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1999" "Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber ekonomi, 1998" "S. 196-203 i boken: Referenser"
Medienummer: C12645