Sustainability marketing : a global perspective

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Av: Frank-Martin Belz, Ken Peattie

Inläsare: Paul, LeopoldPaul Leopold

Språk: Engelska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 18 tim., 54 min.

Utförlig titel: Sustainability marketing : a global perspective

Orginaltitel: Sustainability marketing

Förlaga: Inläst ur: Hoboken, N.J. : John Wiley, 2009 (tr. 2010). ISBN 978-0-470-51922-6, 0-470-51922-3 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: TPB, 2011

Förlagans ISBN: 9780470519226

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: Hoboken, N.J. : John Wiley, 2009 (tr. 2010). ISBN 978-0-470-51922-6, 0-470-51922-3 (genererat)"

Medienummer: C98248

Kontaktar servern... Ladda om sidan