Räknesvårigheter och lässvårigheter under de första skolåren - hur hänger de ihop?
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Författarna ger konkreta råd om hur man kan kartlägga elevers svårigheter framförallt inom läsningens område men också när det gäller förmågan att kunna räkna. Boken visar hur man kan strukturera en god kunskapsbaserad undervisning för att hjälpa elever som har svårigheter i läsning och räkning. Även många beskrivningar på övningar och arbetsmaterial att använda i vardagen ingår
Av: Ingvar Lundberg, Görel Sterner
Inläsare: Lars, ThielLars Thiel
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 6 tim., 7 min.
Utförlig titel: Räknesvårigheter och lässvårigheter under de första skolåren - hur hänger de ihop?
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Natur och kultur, 2006. ISBN 91-27-72298-8, 978-91-27-72298-9 (genererat)
Utgivare: Enskede: TPB, 2007
Förlagans ISBN: 9127722988
Klassifikation: Eue, Eabta
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02)" "Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Natur och kultur, 2006. ISBN 91-27-72298-8, 978-91-27-72298-9 (genererat)" "Boken ingår i serien: Lärare lär"
Medienummer: C78909