Urban destination marketing in contemporary Europe : uniting theory and practice
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Av: John Heeley
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 10 tim., 15 min.; 165 sidor
Utförlig titel: Urban destination marketing in contemporary Europe : uniting theory and practice
Orginaltitel: Urban destination marketing in contemporary Europe
Utgivare: Johanneshov: MTM, 2017
Förlagans ISBN: 9781845414924
Klassifikation: Qm-na
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: ca 10 tim., 15 min.; 165 s. : ill." "Inläst med talsyntes" "Elektronisk version av: Bristol : Channel view publications, cop. 2015. ISBN 978-1-84541-492-4" "Boken ingår i serien: Aspects of tourism ; 66"
Filstorlek: 212 MB
Medienummer: CA36498