Urban destination marketing in contemporary Europe : uniting theory and practice

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Av: John Heeley

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: ca 10 tim., 15 min.; 165 sidor

Utförlig titel: Urban destination marketing in contemporary Europe : uniting theory and practice

Orginaltitel: Urban destination marketing in contemporary Europe

Utgivare: Johanneshov: MTM, 2017

Förlagans ISBN: 9781845414924

Klassifikation: Qm-na

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: ca 10 tim., 15 min.; 165 s. : ill." "Inläst med talsyntes" "Elektronisk version av: Bristol : Channel view publications, cop. 2015. ISBN 978-1-84541-492-4" "Boken ingår i serien: Aspects of tourism ; 66"

Filstorlek: 212 MB

Medienummer: CA36498

Kontaktar servern... Ladda om sidan