Sociala medier : gratis marknadsföring och opinionsbildning

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Youtube, Facebook och Twitter är exempel på s.k. sociala medier som skapar möjligheter att nästan gratis nå stora mängder av Internetanvändare. Den välkände debattören och författaren Per Ström redogör för olika typer av sociala medier som webbplatser, bloggar, nyhetsbrev, poddradio m.m. Här finns också exempel på företag och opinionsbildare som använder sociala medier med framgång. Förlaga: Liber, 2010

Av: Pär Ström

Inläsare: Charlotta, HaldénCharlotta Haldén

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 5 tim., 1 min.

Utförlig titel: Sociala medier : gratis marknadsföring och opinionsbildning

Orginaltitel: Sociala medier

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 2010. ISBN 978-91-47-09422-6, 91-47-09422-2 (genererat)

Utgivare: Enskede: SRF, 2010

Förlagans ISBN: 9789147094226

Klassifikation: Qblb, Pucb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber, 2010. ISBN 978-91-47-09422-6, 91-47-09422-2 (genererat)"

Medienummer: C95415

Kontaktar servern... Ladda om sidan