Marknadsföring : teori och tillämpningar

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Av: Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment

Inläsare: YlvaYlva

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 41 tim., 39 min. ; cirka 507 sidor

Utförlig titel: Marknadsföring : teori och tillämpningar

Orginaltitel: Principles of marketing

Förlaga: Anpassad från: Tredje upplagan. Harlow, Essex : Pearson Education, 2022. ISBN 9781292404530

Utgivare: [Malmö]: Inläst för Myndigheten för tillgängliga medier, 2022

Förlagans ISBN: 9781292404530

Klassifikation: Qblb, 658.8

Anmärkning: Anpassad från: Tredje upplagan. Harlow, Essex : Pearson Education, 2022. ISBN 9781292404530 Kurslitteratur Inläst med talsyntes Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Text och ljud

Filstorlek: 811 MB

Medienummer: CA63051

Ämnesord

Kontaktar servern... Ladda om sidan