Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Storytelling, tillfälligt modeord eller viktigt strategiskt verktyg som kommit för att stanna? Boken reder ut begreppen och ger exempel på hur man kan använda storytelling som marknadsföringsverktyg. Teori blandas med praktik och läsaren får ta del av många väldokumenterade fallstudier. Förlaga: Studentlitt., 2006

Av: Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen

Inläsare: Katarina von, WachenfeldtKatarina von Wachenfeldt

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 35 min.

Utförlig titel: Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin

Orginaltitel: Storytelling

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-03978-6, 978-91-44-03978-7 (genererat)

Utgivare: Enskede: TPB, 2007

Förlagans ISBN: 9144039786

Klassifikation: Qblbe

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-03978-6, 978-91-44-03978-7 (genererat)"

Medienummer: C77705

Kontaktar servern... Ladda om sidan