Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Storytelling, tillfälligt modeord eller viktigt strategiskt verktyg som kommit för att stanna? Boken reder ut begreppen och ger exempel på hur man kan använda storytelling som marknadsföringsverktyg. Teori blandas med praktik och läsaren får ta del av många väldokumenterade fallstudier. Förlaga: Studentlitt., 2006
Av: Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen
Inläsare: Katarina von, WachenfeldtKatarina von Wachenfeldt
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 35 min.
Utförlig titel: Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin
Orginaltitel: Storytelling
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-03978-6, 978-91-44-03978-7 (genererat)
Utgivare: Enskede: TPB, 2007
Förlagans ISBN: 9144039786
Klassifikation: Qblbe
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-03978-6, 978-91-44-03978-7 (genererat)"
Medienummer: C77705