Evenemangsföretagande
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Uppevelseindustrin i Sverige växer. I boken beskrivs och analyseras sex återkommande svenska evenemang ur ett ledningsperspektiv. Hur leds och organiseras ett evenemang som kräver maximal insats under endast tre till åtta dagar? Hur balanserar man mellan idealitet och affärsmässighet? Vilken roll kan en festival spela för regional utveckling?
Av: Anders Edström, Åke Beckérus, Bengt-Erik Larsson
Inläsare: Elisabet, AnderssonElisabet Andersson
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 6 tim., 55 min.
Utförlig titel: Evenemangsföretagande
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2003. ISBN 91-44-02367-7, 978-91-44-02367-0 (genererat)
Utgivare: Enskede: TPB, 2007
Förlagans ISBN: 9144023677
Klassifikation: Iköh, Qba
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 2003. ISBN 91-44-02367-7, 978-91-44-02367-0 (genererat)"
Medienummer: C77709