Crisis management : krishantering till företagets fördel
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Hur skall en företagsledare hantera en svår kris? Först redogörs kort för olika fall av företagskriser ss Three Mile Island-katastrofen i USA och tragedin i Bhopal, Indien. Sedan en analys av de vidtagna åtgärderna. Utifrån denna analys formuleras praktiska råd för hur en företagsledning helst skall förebygga en katastrof och agera, om den är ett faktum. Lättfattlig
Av: Michael Regester
Inläsare: Bertil Ödlund
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 5 tim., 30 min.
Utförlig titel: Crisis management : krishantering till företagets fördel
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Svenska dagbladet, 1989
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Klassifikation: Qbab, Qbac, Qbab/TC, Qbac/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1990 Inläst ur: Stockholm : Svenska dagbladet, 1989
Filstorlek: 114 MB
Medienummer: C71256
Översättare: Sune Karlsson