Gå till huvudinnehåll

Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Storytelling, tillfälligt modeord eller viktigt strategiskt verktyg som kommit för att stanna? Boken reder ut begreppen och ger exempel på hur man kan använda storytelling som marknadsföringsverktyg. Teori blandas med praktik och läsaren får ta del av många väldokumenterade fallstudier. Förlaga: Studentlitt., 2006

Av: Lena Mossberg, Erik Nissen Johansen

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 35 min.

Utförlig titel: Storytelling : marknadsföring i upplevelseindustrin

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-03978-6, 978-91-44-03978-7 (genererat)

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007

Förlagans ISBN: 9144039786

Klassifikation: Qblbe, Qblbe/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2006. ISBN 91-44-03978-6, 978-91-44-03978-7 (genererat)

Filstorlek: 178 MB

Medienummer: C77705