Intern marknadsföring

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

"Det man vill sälja externt, måste också marknadsföras aktivt internt". Här ges ca 20 bidrag av olika pionjärer inom området (bl. a. Jan Carlzon, SAS). Såväl praktiska råd hur den interna marknadsföringen kan gå till som perspektiv framåt och bakåt

Inläsare: Maria, MalmquistMaria Malmquist

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 14 tim., 36 min.

Utförlig titel: Intern marknadsföring

Förlaga: Inläst ur: 2. uppl. Malmö : Liber, 1983

Utgivare: Enskede: TPB, 2008

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1985" "Inläst ur: 2. uppl. Malmö : Liber, 1983"

Medienummer: C68883

Kontaktar servern... Ladda om sidan