Intern marknadsföring
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
"Det man vill sälja externt, måste också marknadsföras aktivt internt". Här ges ca 20 bidrag av olika pionjärer inom området (bl. a. Jan Carlzon, SAS). Såväl praktiska råd hur den interna marknadsföringen kan gå till som perspektiv framåt och bakåt
Inläsare: Maria, MalmquistMaria Malmquist
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 14 tim., 36 min.
Utförlig titel: Intern marknadsföring
Förlaga: Inläst ur: 2. uppl. Malmö : Liber, 1983
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qblb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1985" "Inläst ur: 2. uppl. Malmö : Liber, 1983"
Medienummer: C68883