Telefonrådgivning inom hälso- och sjukvård
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Kapitelrubriker: Vårdmöte i telefon ur ett patientperspektiv; Individperspektivet i hälso- och sjukvårdsrådgivning per telefon; Sjukvårdsrådgivning - det goda samtalet; Telefonsjuksköterskan kan förstå sitt arbete på olika sätt; Det ansiktslösa mötets etik - sjuksköterskors erfarenheter av etiska dilemman vid telefonrådgivning; Maktutövning i telefonrådgivning; Medicinskt kunskaps- och beslutsstöd för telefonrådgivning; Det akuta larmsamtalet; Telefonsjuksköterskan i korsdraget mellan callcenter och omvårdnad
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 8 tim., 27 min. : mono; 197 sidor
Utförlig titel: Telefonrådgivning inom hälso- och sjukvård
Förlaga: Elektronisk version av: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2008. ISBN 978-91-44-04776-8, 91-44-04776-2 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2009
Förlagans ISBN: 9789144047768
Klassifikation: Vpd, Vpg, Vpd/TD, Vpg/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 8 tim., 27 min. : mono; 197 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 1. uppl. Lund : Studentlitteratur, 2008. ISBN 978-91-44-04776-8, 91-44-04776-2 (genererat)
Filstorlek: 119 MB
Medienummer: C89643