Gå till huvudinnehåll

Hellre små steg än stora kliv : inkluderande undervisning och lärande

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Hur ska jag räcka till för mina elever? Hur får jag de svagaste att lyckas? Med olikheten som norm vill författaren besvara frågor om inkludering som lärare har formulerat till honom. Med principen hellre små steg än stora kliv fokuserar han på hur skolutvecklingen i en inkluderande riktning kan göra det möjligt att successivt nå framgång utifrån sina förutsättningar. F.A., SO- lärare med en magisterexamen i specialpedagogik

Av: Fredrik Ahlén

Inläsare: Jonas, KnutellJonas Knutell

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text

Längd: 6 tim., 45 min.; 208 sidor

Utförlig titel: Hellre små steg än stora kliv : inkluderande undervisning och lärande

Orginaltitel: Hellre små steg än stora kliv

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Lärarförlaget, 2015. ISBN 978-91-981762-6-1, 91-981762-6-9 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: MTM, 2017

Förlagans ISBN: 9789198176261

Klassifikation: Eab, Eaa

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: 6 tim., 45 min.; 208 s. : ill." "Inläst ur: Stockholm : Lärarförlaget, 2015. ISBN 978-91-981762-6-1, 91-981762-6-9 (genererat)"

Filstorlek: 142 MB

Medienummer: CA29887