För-påverkan : ett helt nytt sätt att övertyga och påverka
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Vad skiljer effektiva kommunikatörer från riktigt framgångsrika talare? I denna bok fokuserar författaren på konsten att förbereda dina åhörare på att ta emot ditt budskap precis innan du levererar det. Baserad på omfattande forskning beskriver han sin modell med hjälp av många exempel och berättelser. Modellen är lätt att förstå och tillämpa
Av: Robert Cialdini
Inläsare: Anna, WestbergAnna Westberg
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text
Längd: 22 tim., 24 min.; 359 sidor
Utförlig titel: För-påverkan : ett helt nytt sätt att övertyga och påverka
Orginaltitel: Pre-suasion
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Liber, 2017. ISBN 978-91-47-12203-5
Utgivare: Johanneshov: MTM, 2019
Förlagans ISBN: 9789147122035
Klassifikation: 153.852, Doee, Oaa
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Liber, 2017. ISBN 978-91-47-12203-5 Boken ingår i serien: I karriären S. 235-287 i boken: Litteraturförteckning Speltid: 22 tim., 24 min.; 359 s. : ill
Filstorlek: 396 MB
Medienummer: CA42759
Översättare: Ann Lagerhammar