Gå till huvudinnehåll

Läs- och skrivprocessen som ett led i undervisningen : nationella kvalitetsgranskningar

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

I häftet återges en granskning av läs- och skrivprocessen som ett led i undervisningen. Granskningen är i grunden ett regeringsuppdrag och var ett av tre områden i Skolverkets nationella kvalitetsgranskning för 1998. Det centrala i arbetet har varit att se vilka förutsättningarna är för att alla elever ges möjligheter att utveckla sitt läsande och skrivande i olika ämnen. Inläst ur Skolverket, 2000

Inläsare: Lars Thiel

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 1 tim., 33 min.

Utförlig titel: Läs- och skrivprocessen som ett led i undervisningen : nationella kvalitetsgranskningar

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Skolverket ; Liber [distributör], 2000

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002

Klassifikation: Eaaca, Eaaca/TC

Anmärkning: Inläst ur: Stockholm : Skolverket ; Liber distributör, 2000 Boken är ett särtryck ur: Skolverkets rapport ; 160 Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 33 MB

Medienummer: C17323