Gå till huvudinnehåll

Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö : [80 begrepp som du behöver kunna]

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

P.K., professor i internationell marknadsföring, redogör för sin syn på 80 begrepp som alla chefer bör kunna. Det handlar om olika områden och koncept, välkända företeelser som annonsering, information, marknadsföring, trender och varumärken. Han hittar också nya impulser inom områden som differentiering, outsourcing och implementering. Initierat om hur marknadsföringen förändras och hur det påverkar marknadsförare. Inläst ur Pagina, 2003

Av: Philip Kotler

Inläsare: Per, GodeniusPer Godenius

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 7 tim., 36 min.

Utförlig titel: Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö : [80 begrepp som du behöver kunna]

Orginaltitel: Marketing insights from A to Z

Förlaga: Inläst ur: Sundbyberg : Optimal, 2003

Utgivare: Enskede: TPB, 2005

Klassifikation: Qblb(x)

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.0)" "Inläst ur: Sundbyberg : Optimal, 2003"

Medienummer: C46781

Översättare: Richard Gustafsson