Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö : [80 begrepp som du behöver kunna]
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
P.K., professor i internationell marknadsföring, redogör för sin syn på 80 begrepp som alla chefer bör kunna. Det handlar om olika områden och koncept, välkända företeelser som annonsering, information, marknadsföring, trender och varumärken. Han hittar också nya impulser inom områden som differentiering, outsourcing och implementering. Initierat om hur marknadsföringen förändras och hur det påverkar marknadsförare. Inläst ur Pagina, 2003
Av: Philip Kotler
Inläsare: Per, GodeniusPer Godenius
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 7 tim., 36 min.
Utförlig titel: Kotlers marknadsföringsguide från A till Ö : [80 begrepp som du behöver kunna]
Orginaltitel: Marketing insights from A to Z
Förlaga: Inläst ur: Sundbyberg : Optimal, 2003
Utgivare: Enskede: TPB, 2005
Klassifikation: Qblb(x)
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.0)" "Inläst ur: Sundbyberg : Optimal, 2003"
Medienummer: C46781
Översättare: Richard Gustafsson