Gå till huvudinnehåll

Reklam i butik

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Kursbok, som ingår i gymnasiets Handels- och administrationsprogram. Förf:na vill förmedla ett synsätt och ett arbetssätt, mer än detaljkunskaper. Synsättet utgår från att alla som har en relation till butiken - personal, kunder, leverantörer - samverkar mot ett gemensamt mål. Butikens verksamhet och vad den står för förmedlas genom reklamen. Inläst ur Liber Hermods, 1995

Av: Sara Hagelstam, Roger Sträng

Inläsare: Carin Ödquist

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 3 tim., 59 min.

Utförlig titel: Reklam i butik

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1995

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007

Klassifikation: Qbm, Qbm/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1998 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1995

Filstorlek: 83 MB

Medienummer: C75814

Ämnesord