Reklam i butik
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Kursbok, som ingår i gymnasiets Handels- och administrationsprogram. Förf:na vill förmedla ett synsätt och ett arbetssätt, mer än detaljkunskaper. Synsättet utgår från att alla som har en relation till butiken - personal, kunder, leverantörer - samverkar mot ett gemensamt mål. Butikens verksamhet och vad den står för förmedlas genom reklamen. Inläst ur Liber Hermods, 1995
Av: Sara Hagelstam, Roger Sträng
Inläsare: Carin Ödquist
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 3 tim., 59 min.
Utförlig titel: Reklam i butik
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1995
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007
Klassifikation: Qbm, Qbm/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1998 Inläst ur: 1. uppl. Malmö : Liber Hermods, 1995
Filstorlek: 83 MB
Medienummer: C75814