Get digital or die trying
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Författarna, som båda under lång tid arbetat med digitala medier, menar att den digitala processen bygger på 7 K: kunskap, kompetens, kundskap, känsla, kommunikation, kultur och konvergens. Boken består av tre delar. I den första delen förklaras digitaliseringen som fenomen, i den andra beskrivs tekniken och hur dess potential kan användas och i den tredje presenteras metoder och redskap för hur den digitala transformeringen kan genomföras
Av: Arash Gilan, Jonas Hammarberg
Inläsare: Eric Linderholm
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text
Längd: 10 tim., 39 min.; 366 sidor : ill.
Utförlig titel: Get digital or die trying
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Bullet Point Publishing, 2016. ISBN 978-91-88153-31-9, 91-88153-31-2 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2017
Förlagans ISBN: 9789188153319
Klassifikation: Qba, Bv, Qba/TD, Bv/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 10 tim., 39 min.; 366 s. : ill. Inläst ur: Stockholm : Bullet Point Publishing, 2016. ISBN 978-91-88153-31-9, 91-88153-31-2 (genererat)
Filstorlek: 225 MB
Medienummer: CA29863