Gå till huvudinnehåll

Professionsutveckling och kollegialt lärande : framgångsstrategier och utvecklande motstånd

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Vägen framåt för svensk skola ligger till stor del i kollegialt lärande. Men i utvecklingsarbetet kring kollegialt lärande är det ibland svårt att komma vidare och få till verklig förändring. Hur ska det kollegiala lärandet bäst organiseras? Vilka är de vanligaste utmaningarna och hur bemöts dessa på bästa sätt? Boken ger lärare och rektorer konkret hjälp med det komplexa skolutvecklingsarbetet och ger en mängd användbara verktyg och strategier.

Av: Steven Katz, Lisa Ain Dack

Inläsare: YlvaYlva

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 5 tim., 56 min. ; cirka 138 sidor

Utförlig titel: Professionsutveckling och kollegialt lärande : framgångsstrategier och utvecklande motstånd

Orginaltitel: Intentional interruption.

Förlaga: Anpassad från: Första utgåvan. Stockholm : Natur & Kultur, 2017. ISBN 9789127819740

Utgivare: [Malmö]: Inläst för Myndigheten för tillgängliga medier, 2022

Förlagans ISBN: 9789127819740

Klassifikation: 378.12, Epia, Emia

Anmärkning: Anpassad från: Första utgåvan. Stockholm : Natur & Kultur, 2017. ISBN 9789127819740 Inläst med talsyntes Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Text och ljud

Filstorlek: 124 MB

Medienummer: CA60760

Översättare: Matilda Nagy

Ämnesord