Reklam & retorik : 10 fallstudier
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Syftet med boken är att ge en både praktisk och teoretisk grund för förståelse av reklam som retorik. Med bland annat retoriken som verktyg analyserar författarna reklamens språk och påverkanskraft. De tio fallstudierna är indelade i tre huvudkategorier: Reklamens genrer, Företagens reklam samt Reklam och kampanjer
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 11 tim., 40 min. : mono; 208 sidor : ill.
Utförlig titel: Reklam & retorik : 10 fallstudier
Förlaga: Elektronisk version av: Åstorp : Rhetor, cop. 2004. ISBN 91-974078-5-2, 978-91-974078-5-4 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Förlagans ISBN: 9197407852
Klassifikation: Qbm, F.063, Qbm/TD, F.063/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 11 tim., 40 min. : mono; 208 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Åstorp : Rhetor, cop. 2004. ISBN 91-974078-5-2, 978-91-974078-5-4 (genererat) Boken ingår i serien: Örebro studies in rhetoric ; 1
Filstorlek: 156 MB
Medienummer: C84113