Gå till huvudinnehåll

Klagomålet är en gåva!

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Boken är en praktisk handbok med råd och riktlinjer för hantering av klagomål - och klagande kunder. Förf. anser att klagande kunders åsikter är den effektivaste formen av marknadsundersökning. Dessa skall tas tillvara och omvändas till praktisk och positiv handling. Inläst ur Svenska förl., 1997

Av: Janelle Barlow, Claus Møller

Inläsare: Lena Thyberg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 11 tim., 49 min.

Utförlig titel: Klagomålet är en gåva!

Orginaltitel: A complaint is a gift

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Svenska förlaget, 1997

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2004

Klassifikation: Qblb, Qblb/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.0) Inläst ur: Stockholm : Svenska förlaget, 1997

Filstorlek: 245 MB

Medienummer: C30720

Översättare: Kjell Langhed