Marknadsplanering : ett sätt att skapa nya problem?
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Ingen lärobok, utan en debattbok där förf:na gör ett försök att kritiskt granska den traditionella rutinen vid marknadsplanering, att påvisa den komplexa och svårplanerade verkligheten och att ge ideer om nya angreppssätt vid marknadsplanering
Av: Ivan Snehota
Inläsare: Irene, JennerydIrene Jenneryd
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 40 min.
Utförlig titel: Marknadsplanering : ett sätt att skapa nya problem?
Orginaltitel: Marknadsplanering
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 1976
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qblbm
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1986" "Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 1976"
Medienummer: C69377