Marknadsplanering
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Ingen lärobok, utan en debattbok där förf:na gör ett försök att kritiskt granska den traditionella rutinen vid marknadsplanering, att påvisa den komplexa och svårplanerade verkligheten och att ge ideer om nya angreppssätt vid marknadsplanering
Av: Håkan Håkansson, Ivan Snehota
Inläsare: Irene Jenneryd
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 40 min.
Utförlig titel: Marknadsplanering
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 1976
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2008
Klassifikation: Qblbm, Qblbm/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1986 Inläst ur: Lund : Studentlitteratur, 1976
Filstorlek: 180 MB
Medienummer: C69377