Effektiv visuell kommunikation
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Tionde upplagan av denna grundbok i visuell kommunikation. Tre områden har fått en mer framskjuten plats: Den nya journalistiken inom sociala medier. Den genreupplösning som växer fram i medielandskapet där gränser mellan journalistik och reklam delvis suddats ut med ett nytt medieuttryck som följd. Kommunikatörernas etik och ansvar
Av: Bo Bergström
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 13 tim., 45 min.; 323 sidor : ill.
Utförlig titel: Effektiv visuell kommunikation
Förlaga: Elektronisk version av: 10 uppl. Stockholm : Carlsson, 2016. ISBN 978-91-7331-766-5, 91-7331-766-7 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2016
Förlagans ISBN: 9789173317665
Klassifikation: Qbm, Bs, Qbm/TD, Bs/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: ca 13 tim., 45 min.; 323 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 10 uppl. Stockholm : Carlsson, 2016. ISBN 978-91-7331-766-5, 91-7331-766-7 (genererat)
Filstorlek: 378 MB
Medienummer: CA28082