Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Praktisk handbok i bemötande för offentligt anställda som har kontakter med kunder. Boken förmedlar metoder och verktyg som kan vara användbara och komma till nytta i vardagens bemötande. Ett syfte är att uppmärksamma vikten av att verkligen använda de värdegrundsdokument som tas fram i många organisationer. Innehåller även drygt 50 exempel på autentiska bemötandesituationer

Av: Katarina Weiner Thordarson

Inläsare: Sari, EliassonSari Eliasson

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text

Längd: 5 tim., 24 min. ; 138 sidor

Utförlig titel: Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet

Orginaltitel: Professionellt bemötande

Förlaga: Inläst ur: 3., utök. uppl. Helsingborg : Komlitt, cop. 2014. ISBN 978-91-7251-131-6, 91-7251-131-1 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: MTM, 2016

Förlagans ISBN: 9789172511316

Klassifikation: Odc, Doka

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: 5 tim., 24 min. ; 138 s. : ill." "Inläst ur: 3., utök. uppl. Helsingborg : Komlitt, cop. 2014. ISBN 978-91-7251-131-6, 91-7251-131-1 (genererat)"

Filstorlek: 116 MB

Medienummer: CA30072

Ämnesord

Kontaktar servern... Ladda om sidan