Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Praktisk handbok i bemötande för offentligt anställda som har kontakter med kunder. Boken förmedlar metoder och verktyg som kan vara användbara och komma till nytta i vardagens bemötande. Ett syfte är att uppmärksamma vikten av att verkligen använda de värdegrundsdokument som tas fram i många organisationer. Innehåller även drygt 50 exempel på autentiska bemötandesituationer
Av: Katarina Weiner Thordarson
Inläsare: Sari Eliasson
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text
Längd: 5 tim., 24 min. ; 138 sidor : ill.
Utförlig titel: Professionellt bemötande : möta kunder i offentlig verksamhet
Förlaga: Inläst ur: 3., utök. uppl. Helsingborg : Komlitt, cop. 2014. ISBN 978-91-7251-131-6, 91-7251-131-1 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2016
Förlagans ISBN: 9789172511316
Klassifikation: Odc, Doka, Odc/TD, Doka/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 5 tim., 24 min. ; 138 s. : ill. Inläst ur: 3., utök. uppl. Helsingborg : Komlitt, cop. 2014. ISBN 978-91-7251-131-6, 91-7251-131-1 (genererat)
Filstorlek: 116 MB
Medienummer: CA30072