Match eller Kunden har alltid fel
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Mycket har skrivits om 1960- och 70-talens vänsterkläder, men det fanns även ett mindre politiskt korrekt internationellt mode. Förf. berättar om butikskedjan Match som på sin tid expedierade det s.k. vackra folket. Anekdoter om kändisar varvas med beskrivning av hur butikernas varor blev ett "måste" för att räknas som "ball". Stor vikt lades vid kundbemötandet där, i motsats till den gängse, kunden alltid hade fel. Förlaga: Svenska förl., 2005
Av: Katarina Beckman
Inläsare: Eva Werning
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 2 tim., 7 min.
Utförlig titel: Match eller Kunden har alltid fel
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Svenska förlaget, 2005. ISBN 91-7738-699-X, 978-91-7738-699-5 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007
Förlagans ISBN: 917738699X
Klassifikation: Qz Match, Ihk.55, Qz Match/TC, Ihk.55/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02) Inläst ur: Stockholm : Svenska förlaget, 2005. ISBN 91-7738-699-X, 978-91-7738-699-5 (genererat)
Filstorlek: 45 MB
Medienummer: C78005