Web 2.0 : a strategy guide
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
A.S. är en internationellt känd auktoritet inom Silicon Valley business modell och innovativ ekonomi. Boken beskriver vilka möjligheter Web 2.0 öppnar för företagen. Den visar exempel från onlineföretagen som Google, Flickr och Facebook. Nätet kan användas och integreras i verksamheten av såväl stora som små företag för att skapa nya möjligheter att expandera
Av: Amy Shuen
Språk: Engelska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 8 tim., 53 min.
Utförlig titel: Web 2.0 : a strategy guide
Orginaltitel: Web 2.0
Utgivare: Johanneshov: TPB, 2011
Förlagans ISBN: 9780596529963
Klassifikation: Qb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: 8 tim., 53 min. : mono; 245 s. : ill." "Inläst med talsyntes" "Elektronisk version av: 1. ed. Sebastopol, Calif. : O'Reilly Media, 2008. ISBN 978-0-596-52996-3, 0-596-52996-1 (genererat)"
Filstorlek: 128 MB
Medienummer: CA02330