Gå till huvudinnehåll

Web 2.0 : a strategy guide

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

A.S. är en internationellt känd auktoritet inom Silicon Valley business modell och innovativ ekonomi. Boken beskriver vilka möjligheter Web 2.0 öppnar för företagen. Den visar exempel från onlineföretagen som Google, Flickr och Facebook. Nätet kan användas och integreras i verksamheten av såväl stora som små företag för att skapa nya möjligheter att expandera

Av: Amy Shuen

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 8 tim., 53 min.

Utförlig titel: Web 2.0 : a strategy guide

Orginaltitel: Web 2.0

Utgivare: Johanneshov: TPB, 2011

Förlagans ISBN: 9780596529963

Klassifikation: Qb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud" "Speltid: 8 tim., 53 min. : mono; 245 s. : ill." "Inläst med talsyntes" "Elektronisk version av: 1. ed. Sebastopol, Calif. : O'Reilly Media, 2008. ISBN 978-0-596-52996-3, 0-596-52996-1 (genererat)"

Filstorlek: 128 MB

Medienummer: CA02330