Konkurrens av 3:e graden : de nya marknadsstrategierna
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
En introduktion för svenska läsare till den japanska marknadsföringen under 1980-talet med utblick mot år 2000. Intressant såväl för marknadsförare och blivande sådana som för Japanintresserade i allmänhet
Av: Philip Kotler, Liam Fahey, Somkid Jatusripitak
Inläsare: Lisbeth, LindbergLisbeth Lindberg
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 13 tim., 16 min.
Utförlig titel: Konkurrens av 3:e graden : de nya marknadsstrategierna
Orginaltitel: The new competition
Förlaga: Inläst ur: Malmö : Liber, 1986
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qblb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1987" "Inläst ur: Malmö : Liber, 1986"
Medienummer: C70205
Översättare: Eivor Beckman-Samuelsson