Gå till huvudinnehåll

Konkurrens av 3:e graden : de nya marknadsstrategierna

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

En introduktion för svenska läsare till den japanska marknadsföringen under 1980-talet med utblick mot år 2000. Intressant såväl för marknadsförare och blivande sådana som för Japanintresserade i allmänhet

Av: Philip Kotler, Liam Fahey, Somkid Jatusripitak

Inläsare: Lisbeth, LindbergLisbeth Lindberg

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 13 tim., 16 min.

Utförlig titel: Konkurrens av 3:e graden : de nya marknadsstrategierna

Orginaltitel: The new competition

Förlaga: Inläst ur: Malmö : Liber, 1986

Utgivare: Enskede: TPB, 2008

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1987" "Inläst ur: Malmö : Liber, 1986"

Medienummer: C70205

Översättare: Eivor Beckman-Samuelsson