Gå till huvudinnehåll

Förstå din kund!

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Om entusiasm och personlighet som ett led i bra service för den som har kundkontakt via telefon. Del 1 betonar vikten av att lära känna sig själv och sina kunder för att nå större framgång på det professionella planet. Stor vikt läggs på att arbeta med positiva och motiverade tankar. Del 2 tar upp kommunikation och reklamationer och i del 3 beskrivs de verktyg som behövs för att bli professionell i service och försäljning. Förlaga: Merciago, 2002

Av: Birgitta Granström

Inläsare: Peter Mattsson

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 27 min.

Utförlig titel: Förstå din kund!

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Merciago, cop. 2002. ISBN 91-971573-0-9, 978-91-971573-0-8 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011

Förlagans ISBN: 9197157309

Klassifikation: Qbla, Qia, Qbla/TC, Qia/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Stockholm : Merciago, cop. 2002. ISBN 91-971573-0-9, 978-91-971573-0-8 (genererat)

Filstorlek: 176 MB

Medienummer: C98488