Gå till huvudinnehåll

Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Om entusiasm och personlighet som ett led i bra service för den som har kundkontakt via telefon. Del 1 betonar vikten av att lära känna sig själv och sina kunder för att nå större framgång på det professionella planet. Stor vikt läggs på att arbeta med positiva och motiverade tankar. Del 2 tar upp kommunikation och reklamationer och i del 3 beskrivs de verktyg som behövs för att bli professionell i service och försäljning. Förlaga: Merciago, 2002

Av: Birgitta Granström

Inläsare: Peter, MattssonPeter Mattsson

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 27 min.

Utförlig titel: Förstå din kund! : [ge bra service i telefon genom att förstå dina kunder - och dig själv]

Orginaltitel: Förstå din kund!

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Merciago, cop. 2002. ISBN 91-971573-0-9, 978-91-971573-0-8 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: TPB, 2011

Förlagans ISBN: 9197157309

Klassifikation: Qbla, Qia

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: Stockholm : Merciago, cop. 2002. ISBN 91-971573-0-9, 978-91-971573-0-8 (genererat)"

Medienummer: C98488