Förstå din kund!
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Om entusiasm och personlighet som ett led i bra service för den som har kundkontakt via telefon. Del 1 betonar vikten av att lära känna sig själv och sina kunder för att nå större framgång på det professionella planet. Stor vikt läggs på att arbeta med positiva och motiverade tankar. Del 2 tar upp kommunikation och reklamationer och i del 3 beskrivs de verktyg som behövs för att bli professionell i service och försäljning. Förlaga: Merciago, 2002
Av: Birgitta Granström
Inläsare: Peter Mattsson
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 27 min.
Utförlig titel: Förstå din kund!
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Merciago, cop. 2002. ISBN 91-971573-0-9, 978-91-971573-0-8 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011
Förlagans ISBN: 9197157309
Klassifikation: Qbla, Qia, Qbla/TC, Qia/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Stockholm : Merciago, cop. 2002. ISBN 91-971573-0-9, 978-91-971573-0-8 (genererat)
Filstorlek: 176 MB
Medienummer: C98488