Gå till huvudinnehåll

Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här Öppnar ny flik till Legimus webbspelare

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in. För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

Information om boken

Marknadsföring för butiker och serviceföretag: om butikens målgrupper och konkurrens, om marknadsanpassning och profilering, om affärsidé och marknadsplan. Vidare om kanalerna till den lokala marknaden, om annonsers utformning och effekt, om reklamplanering och kundvård. Lättläst och praktiskt användbar för personer verksamma inom handeln på den lokala marknaden

Av: Lena Härnqvist

Inläsare: Marika, BergströmMarika Bergström

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 4 tim., 54 min.

Utförlig titel: Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag

Orginaltitel: Bästsäljaren

Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Tidningsutgivarna, 1994

Utgivare: Enskede: TPB, 2008

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1995" "Inläst ur: Stockholm : Tidningsutgivarna, 1994"

Medienummer: C74513