Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Marknadsföring för butiker och serviceföretag: om butikens målgrupper och konkurrens, om marknadsanpassning och profilering, om affärsidé och marknadsplan. Vidare om kanalerna till den lokala marknaden, om annonsers utformning och effekt, om reklamplanering och kundvård. Lättläst och praktiskt användbar för personer verksamma inom handeln på den lokala marknaden
Av: Lena Härnqvist
Inläsare: Marika, BergströmMarika Bergström
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 4 tim., 54 min.
Utförlig titel: Bästsäljaren : handbok i marknadsföring för butiker och serviceföretag
Orginaltitel: Bästsäljaren
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Tidningsutgivarna, 1994
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qblb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1995" "Inläst ur: Stockholm : Tidningsutgivarna, 1994"
Medienummer: C74513