4D branding : cracking the corporate code of the network economy
Lägger till boken i dina favoriter
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Thomas Gad
Inläsare: Mattias Pleijel
Språk: Engelska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 48 min.
Utförlig titel: 4D branding : cracking the corporate code of the network economy
Förlaga: Inläst ur: [Ny utg.]. London : Financial Times/Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-65368-7, 978-0-273-65368-4
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007
Förlagans ISBN: 0273653687
Klassifikation: Qbl, Qbm, Qbl/TC, Qbm/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: Ny utg.. London : Financial Times/Prentice Hall, 2001. ISBN 0-273-65368-7, 978-0-273-65368-4
Filstorlek: 183 MB
Medienummer: C82462