Gå till huvudinnehåll

Att "läsa mellan raderna"

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Syftet med rapporten har varit att undersöka om goda läsare i åk 5 har förmåga att "läsa mellan raderna" eller att göra inferenser och hur de i så fall går tillväga. Två metoder beskrivs. En bygger på förklaringar eller beskrivningar och en på modellundervisning. Inläst ur Lärarhögsk., 1993

Av: Lena Franzén

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 5 tim., 17 min.

Utförlig titel: Att "läsa mellan raderna"

Förlaga: Inläst ur: Malmö : Lärarhögsk., Inst. för pedagogik och specialmetodik, 1993

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003

Klassifikation: Eab.022, Eabfc.022, Eab.022/TC, Eabfc.022/TC

Anmärkning: Inläst ur: Malmö : Lärarhögsk., Inst. för pedagogik och specialmetodik, 1993 Boken ingår i serien: Pedagogisk-psykologiska problem ; 582 Digital talbok (DAISY 2.0)

Filstorlek: 110 MB

Medienummer: C25833

Serie: Pedagogisk-psykologiska problem