Att "läsa mellan raderna"
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Syftet med rapporten har varit att undersöka om goda läsare i åk 5 har förmåga att "läsa mellan raderna" eller att göra inferenser och hur de i så fall går tillväga. Två metoder beskrivs. En bygger på förklaringar eller beskrivningar och en på modellundervisning. Inläst ur Lärarhögsk., 1993
Av: Lena Franzén
Inläsare: Kristina Bäckman
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 5 tim., 17 min.
Utförlig titel: Att "läsa mellan raderna"
Förlaga: Inläst ur: Malmö : Lärarhögsk., Inst. för pedagogik och specialmetodik, 1993
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2003
Klassifikation: Eab.022, Eabfc.022, Eab.022/TC, Eabfc.022/TC
Anmärkning: Inläst ur: Malmö : Lärarhögsk., Inst. för pedagogik och specialmetodik, 1993 Boken ingår i serien: Pedagogisk-psykologiska problem ; 582 Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 110 MB
Medienummer: C25833
Serie: Pedagogisk-psykologiska problem