Professionell marknadsföring :
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Med utgångspunkt i frågeställningen "Vad gör marknadsförare?" identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Genomgående kombineras resonemang, baserade på forskning och författarnas erfarenheter, med illustrativa exempel från marknadsföringens teori och praktik. Denna upplaga är uppdaterad med nya forskningsrön och aktuella fall
Av: Björn Axelsson, Henrik Agndal
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 24 tim., 49 min. : mono; 533 sidor : ill.
Utförlig titel: Professionell marknadsföring :
Förlaga: Elektronisk version av: 3., [uppdaterade] uppl. Lund : Studentlitteratur, 2012. ISBN 978-91-44-07110-7, 91-44-07110-8 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2012
Förlagans ISBN: 9789144071107
Klassifikation: Qblb, Qblb/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 24 tim., 49 min. : mono; 533 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 3., uppdaterade uppl. Lund : Studentlitteratur, 2012. ISBN 978-91-44-07110-7, 91-44-07110-8 (genererat)
Filstorlek: 1379 MB
Medienummer: CA04025