Gå till huvudinnehåll

Digital marknadsföring

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

En introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel, med fokus på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Den nya tekniken möjliggör marknadsföring på individnivå och ger ökade möjligheter för kunder att delta i företags arbete på området. Boken lämpar sig för studier inom universitet och andra utbildningar men kan också användas för självstudier

Av: Roger Ström, Martin Vendel

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 11 tim., 24 min.

Utförlig titel: Digital marknadsföring

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Sanoma utbildning, 2015. ISBN 978-91-523-3146-0, 91-523-3146-6 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2015

Förlagans ISBN: 9789152331460

Klassifikation: Qblb, Qbln, Qblb/TC, Qbln/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Sanoma utbildning, 2015. ISBN 978-91-523-3146-0, 91-523-3146-6 (genererat)

Filstorlek: 236 MB

Medienummer: CA23438