Digital marknadsföring
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
En introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel, med fokus på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Den nya tekniken möjliggör marknadsföring på individnivå och ger ökade möjligheter för kunder att delta i företags arbete på området. Boken lämpar sig för studier inom universitet och andra utbildningar men kan också användas för självstudier
Av: Roger Ström, Martin Vendel
Inläsare: Marika Bergström
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 11 tim., 24 min.
Utförlig titel: Digital marknadsföring
Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Sanoma utbildning, 2015. ISBN 978-91-523-3146-0, 91-523-3146-6 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2015
Förlagans ISBN: 9789152331460
Klassifikation: Qblb, Qbln, Qblb/TC, Qbln/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Sanoma utbildning, 2015. ISBN 978-91-523-3146-0, 91-523-3146-6 (genererat)
Filstorlek: 236 MB
Medienummer: CA23438