Digital marknadsföring

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

En introduktion till digital marknadsföring med aktuell forskning och praktiska exempel, med fokus på mobil marknadsföring, sociala medier och lojalitetsprogram. Den nya tekniken möjliggör marknadsföring på individnivå och ger ökade möjligheter för kunder att delta i företags arbete på området. Boken lämpar sig för studier inom universitet och andra utbildningar men kan också användas för självstudier

Av: Roger Ström, Martin Vendel

Inläsare: Marika, BergströmMarika Bergström

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 11 tim., 24 min.

Utförlig titel: Digital marknadsföring

Förlaga: Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Sanoma utbildning, 2015. ISBN 978-91-523-3146-0, 91-523-3146-6 (genererat)

Utgivare: Johanneshov: MTM, 2015

Förlagans ISBN: 9789152331460

Klassifikation: Qblb, Qbln

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Inläst ur: 1. uppl. Stockholm : Sanoma utbildning, 2015. ISBN 978-91-523-3146-0, 91-523-3146-6 (genererat)"

Medienummer: CA23438

Kontaktar servern... Ladda om sidan