Grön marknadsföring : att möta den gröna utmaningen
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
I boken ges en djup och bred beskrivning av förhållandet mellan den gröna utmaningen och marknadsföringens principer och praktiska tillämpning. Här beskrivs hur marknadsföringens olika aspekter kan tillämpas när företaget utvecklar och genomför gröna strategier, liksom hur olika miljöfrågor påverkar olika marknadsföringsbeslut. Inläst ur Studentlitt., 1998
Av: Ken Peattie
Inläsare: Per Måhlen
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 23 tim., 16 min.
Utförlig titel: Grön marknadsföring : att möta den gröna utmaningen
Orginaltitel: Environmental marketing management
Förlaga: Inläst ur: Lund : Studentlitt., 1998
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2002
Klassifikation: Qblb, Uh, Qblb/TC, Uh/TC
Anmärkning: Inläst ur: Lund : Studentlitt., 1998 Boken ingår i serien: QEM-biblioteket Digital talbok (DAISY 2.0)
Filstorlek: 482 MB
Medienummer: C19000