Från byteshandel till marknadsföring : en introduktion

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Du måste logga in. För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in. Du måste logga in för att kunna lägga till en bok i din bokhylla.

Information om boken

Förf:a visar hur relationerna mellan konsument och producent förändrats under utvecklingen från ett statistiskt samhälle till ett samhälle i snabb förändring. Boken har företagsekonomisk inriktning och är bl. a. lämplig som introduktionsbok i distributionsekonomiska grundkurser

Av: Stig G. Johansson, Hans Thoresen

Inläsare: Mikael, AxelssonMikael Axelsson

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 51 min.

Utförlig titel: Från byteshandel till marknadsföring : en introduktion

Orginaltitel: Från byteshandel till marknadsföring

Förlaga: Inläst ur: Malmö : Liber, 1983

Utgivare: Enskede: TPB, 2008

Klassifikation: Qblb

Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1985" "Inläst ur: Malmö : Liber, 1983"

Medienummer: C69419

Kontaktar servern... Ladda om sidan