Från byteshandel till marknadsföring : en introduktion
Du måste logga in. För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Information om boken
Förf:a visar hur relationerna mellan konsument och producent förändrats under utvecklingen från ett statistiskt samhälle till ett samhälle i snabb förändring. Boken har företagsekonomisk inriktning och är bl. a. lämplig som introduktionsbok i distributionsekonomiska grundkurser
Av: Stig G. Johansson, Hans Thoresen
Inläsare: Mikael, AxelssonMikael Axelsson
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 51 min.
Utförlig titel: Från byteshandel till marknadsföring : en introduktion
Orginaltitel: Från byteshandel till marknadsföring
Förlaga: Inläst ur: Malmö : Liber, 1983
Utgivare: Enskede: TPB, 2008
Klassifikation: Qblb
Anmärkning: "Digital talbok (DAISY 2.02), ljud" "Överföring av analog inläsning från: Enskede : TPB, 1985" "Inläst ur: Malmö : Liber, 1983"
Medienummer: C69419