Marknadsföring
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Av: Philip Kotler, Gary Armstrong, Anders Parment
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: ca 39 tim.; 493 sidor : ill.
Utförlig titel: Marknadsföring
Orginaltitel: Principles of marketing
Förlaga: Elektronisk version av: 2. uppl. Harlow : Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-21113-8
Utgivare: [Johanneshov]: [MTM], 2017
Förlagans ISBN: 9781292211138
Klassifikation: Qblb, Qblb/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: ca 39 tim.; 493 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 2. uppl. Harlow : Pearson, 2017. ISBN 978-1-292-21113-8
Filstorlek: 806 MB
Medienummer: CA35622