Marknadsrätten : en introduktion
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
En grundläggande lärobok, här i sin femte upplaga, med särskild tonvikt på den svenska marknadsrättens kärnområden: Konkurrens- och marknadsföringslagstiftningen. Boken tar även upp annan marknadsrelaterad lagstiftning, liksom systemen för näringslivets självreglering av marknaden. Gällande svensk rätt sätts in i ett såväl historiskt som vidare europeiskt och internationellt marknadsperspektiv
Av: Per Jonas Nordell
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 7 tim., 34 min. : mono; 152 sidor : ill.
Utförlig titel: Marknadsrätten : en introduktion
Förlaga: Elektronisk version av: 5., [uppdaterade] uppl. Stockholm : Norstedts juridik, 2010. ISBN 978-91-39-20569-2, 91-39-20569-X (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2010
Förlagans ISBN: 9789139205692
Klassifikation: Oeaae, Oeaae/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 7 tim., 34 min. : mono; 152 s. : ill. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: 5., uppdaterade uppl. Stockholm : Norstedts juridik, 2010. ISBN 978-91-39-20569-2, 91-39-20569-X (genererat) Boken ingår i serien: En introduktion
Filstorlek: 109 MB
Medienummer: C97532