Turism & affärsresande : nya idéer och strategier
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
En introduktion till turismindustrin. Framställningen ger en vägledning till hur man på olika nivåer kan samverka, planera och utveckla sin verksamhet. Utifrån en övergripande modell förklarar förf. hur olika delar av turism och affärsresande fungerar i relation till varandra
Av: Georg Kamfjord
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 9 tim., 48 min. : mono; 236 sidor
Utförlig titel: Turism & affärsresande : nya idéer och strategier
Orginaltitel: Reiselivsproduktet
Förlaga: Inläst ur: Stockholm : Sellin, 2002. ISBN 91-7055-272-X, 978-91-7055-272-4 (genererat)
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2007
Förlagans ISBN: 917055272X
Klassifikation: Qm, Qm/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 9 tim., 48 min. : mono; 236 s. Inläst med talsyntes Inläst ur: Stockholm : Sellin, 2002. ISBN 91-7055-272-X, 978-91-7055-272-4 (genererat)
Filstorlek: 140 MB
Medienummer: C82128