Marknadsföring i tjänsteföretag
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Här behandlas de särdrag som finns vid marknadsföring i tjänsteföretag. I teori och i beskrivning av fem praktikfall ges en bild av hur marknadsföringen skall organiseras och genomföras, hur företagsledningen bör agera, hur tjänsteutvecklingen skall gå till samt även något om export och tjänster. För yrkesverksamma och högskolestuderande. C.G., professor i marknadsföring
Av: Christian Grönroos
Inläsare: Karin Benecke
Språk: Svenska
Format: Talbok
Detaljerat format: Talbok
Längd: 8 tim., 3 min.
Utförlig titel: Marknadsföring i tjänsteföretag
Förlaga: Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber-Hermods, 1996
Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001
Klassifikation: Qblbe, Qblbe/TC
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1998 Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber-Hermods, 1996
Filstorlek: 167 MB
Medienummer: C14667