Gå till huvudinnehåll

Marknadsföring i tjänsteföretag

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Här behandlas de särdrag som finns vid marknadsföring i tjänsteföretag. I teori och i beskrivning av fem praktikfall ges en bild av hur marknadsföringen skall organiseras och genomföras, hur företagsledningen bör agera, hur tjänsteutvecklingen skall gå till samt även något om export och tjänster. För yrkesverksamma och högskolestuderande. C.G., professor i marknadsföring

Av: Christian Grönroos

Inläsare: Karin Benecke

Språk: Svenska

Format: Talbok

Detaljerat format: Talbok

Längd: 8 tim., 3 min.

Utförlig titel: Marknadsföring i tjänsteföretag

Förlaga: Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber-Hermods, 1996

Utgivare: [Enskede]: [TPB], 2001

Klassifikation: Qblbe, Qblbe/TC

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), ljud Överföring av analog inläsning från Enskede : TPB, 1998 Inläst ur: 3. uppl. Malmö : Liber-Hermods, 1996

Filstorlek: 167 MB

Medienummer: C14667