Gå till huvudinnehåll

Forskning om lärares arbete i klassrummet

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Denna bok handlar om skolarbete, elevernas och lärarnas arbete i klassrummet när det gäller skolans primära uppgift - att ge möjlighet till lärande och utveckling. Arbetet med grundläggande färdigheter och lärande kommenteras, liksom lärarrollen och arbetet med värdefrågor, genusfrågor och konfliktlösning. Boken är skriven av erfarna forskare som alla arbetar med lärarutbildning. Förlaga: Myndigheten för skolutveckling, 2007

Språk: Svenska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 11 tim., 10 min. : mono; 271 sidor

Utförlig titel: Forskning om lärares arbete i klassrummet

Förlaga: Elektronisk version av: Stockholm : Myndigheten för skolutveckling, 2007. ISBN 978-91-85589-26-5, 91-85589-26-8 (genererat)

Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011

Förlagans ISBN: 9789185589265

Klassifikation: Emia-c, Ea, Emia-c/TD, Ea/TD

Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 11 tim., 10 min. : mono; 271 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Stockholm : Myndigheten för skolutveckling, 2007. ISBN 978-91-85589-26-5, 91-85589-26-8 (genererat) Boken ingår i serien: Forskning i fokus ; 33

Filstorlek: 157 MB

Medienummer: C99810