Forskning om lärares arbete i klassrummet
Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in
Detaljerad information
Denna bok handlar om skolarbete, elevernas och lärarnas arbete i klassrummet när det gäller skolans primära uppgift - att ge möjlighet till lärande och utveckling. Arbetet med grundläggande färdigheter och lärande kommenteras, liksom lärarrollen och arbetet med värdefrågor, genusfrågor och konfliktlösning. Boken är skriven av erfarna forskare som alla arbetar med lärarutbildning. Förlaga: Myndigheten för skolutveckling, 2007
Språk: Svenska
Format: Talbok med text
Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)
Längd: 11 tim., 10 min. : mono; 271 sidor
Utförlig titel: Forskning om lärares arbete i klassrummet
Förlaga: Elektronisk version av: Stockholm : Myndigheten för skolutveckling, 2007. ISBN 978-91-85589-26-5, 91-85589-26-8 (genererat)
Utgivare: [Johanneshov]: [TPB], 2011
Förlagans ISBN: 9789185589265
Klassifikation: Emia-c, Ea, Emia-c/TD, Ea/TD
Anmärkning: Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Speltid: 11 tim., 10 min. : mono; 271 s. Inläst med talsyntes Elektronisk version av: Stockholm : Myndigheten för skolutveckling, 2007. ISBN 978-91-85589-26-5, 91-85589-26-8 (genererat) Boken ingår i serien: Forskning i fokus ; 33
Filstorlek: 157 MB
Medienummer: C99810