Gå till huvudinnehåll

Strategic brand management :

Lägger till boken i dina favoriter

Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i dina favoriter måste du logga in

Vad vill du göra?
  • Något gick felFilen kunde inte hittas.

  • Spela upp hela boken här

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att spela upp detta bokformat.

    Du måste logga in.För att kunna spela upp en bok måste du logga in

  • Du har inte behörighet.Du har inte behörighet att ladda ner detta bokformat.

    Kontakta ditt bibliotek.Kontakta ditt bibliotek för att låna en teckenspråksbok.

    Du är demo-användare och kan inte ladda ner denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

    Du måste logga in.För att kunna ladda ner en bok måste du logga in

  • Du måste logga in.För att kunna lägga till en bok i bokhyllan måste du logga in

    Du är demo-användare och kan inte låna denna bok. Här hittar du våra demoböcker.

Detaljerad information

Av: Richard Rosenbaum-Elliott, Larry Percy, Simon Pervan

Inläsare: William

Språk: Engelska

Format: Talbok med text

Detaljerat format: Talbok med text (talsyntes)

Längd: 21 tim., 14 min. ; cirka 368 sidor

Utförlig titel: Strategic brand management :

Förlaga: Anpassad från: 4th edition. Oxford : Oxford University Press, 2018. ISBN 9780198797807

Utgivare: [Malmö]: Produced by Swedish Agency for Accessible Media, 2023

Förlagans ISBN: 9780198797807

Klassifikation: 658.827

Anmärkning: Anpassad från: 4th edition. Oxford : Oxford University Press, 2018. ISBN 9780198797807 Kurslitteratur Inläst med talsyntes Digital talbok (DAISY 2.02), text och ljud Text och ljud

Filstorlek: 453 MB

Medienummer: CA64584

Ämnesord